Zákazník má vždycky pravdu

· PRAGMA-Robert Nemec · 2012 · firma · 109 stran

Zákazník má vždycky pravdu

159
Produkt momentálně není dostupný.
Podívejte se na dostupné alternativy.
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes... číst celé 

Nakupte společně

  • Mohlo by Vás také zaujmout
  • Další knihy autora
  • Další zboží nakladatele
  • Naposledy prohlédnuté
  • Podobní autoři

Podobní autoři

Návrh štítků k produktu

Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.

Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.

Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.

K této knize jste navrhli štítky:

    Hodnocení štítků

    Klikněte na štítek, který se více hodí k produktu.

    Nyní následuje 5x hodnocení štítků ostatních.


    Proč nakupovat u nás?

    • Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
    • Levná doprava doslova za pár kaček
    • Spokojení zákazníci známka kvality
    • Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
    • Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
    Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
    Avatar uživatele
    Kniha se mi dostala pod ruku úplnou náhodou. Jelikož pracuji s lidmi denně, hodilo se mi knihu si přečíst. Mohu říci, že kniha je skvěle napsaná. Jednoduše, stručně, vtipně, srozumitelně a výstižně. Dozvíte se v ní, jak pečovat o zákazníka, jak si udržet zákazníka, jak moc důležité je znát své produkty a v neposlední řadě samozřejmě "vždy" uznat, že má zákazník pravdu. Takže za mě jednoznačně palec :-)
    1/03/2018
    Avatar uživatele
    Podnikáte a jste orientováni na služby ? Potom si jistě budete chtít udržet svého zákazníka, což je vždy výhodné. Kniha se zaměřuje na základní pravidla, kterých se vyplatí držet. Pokud prodáváte nějaké produkty, je potřeba je perfektně znát a vědět o nich všechno. Zákazník pro Vás musí být vším a měli byste ho na rukou nosit. Publikace se skvěle čte a má fantastický tah na branku. Opravdu výborná kniha.
    31/08/2018
    Avatar uživatele
    Zákazník má vždy pravdu. O tom žádná, jinak se může stát, že ho lehce ztratíte. Je to hlavně o zdravé a chytré komunikaci. Někdo má tyto schopnosti vrozené a další se je prostě musí naučit. Existují jistá pravidla obchodu a pokud budete chtít uspět, je dobré se o nich něco dozvědět. Kniha jich nabízí celkem 50 a určitě Vás zaujmou. Věřte tomu, že Vám časem přinesou jen kvalitní výsledky. Žádný propadák se konat nebude.
    7/11/2017
    Avatar uživatele
    Pokud jste obchodník, nebo máte jiný vztah se zákazníkem, tato pravidla se Vám budou jistě hodit. Zákazník je totiž velmi důležitý a Vašim úkolem je si ho udržet. A to není tak jednoduché, protože konkurence je poměrně veliká. Publikace Vám nabídne základních 50 pravidel, které byste měli používat. Není to nic těžkého, kniha se čte dobře a uvedené rady fungují v praxi. Dostanete v ní informace, které jsou k nezaplacení.
    29/08/2017
    Váš avatar
    Vybrat si
    Jméno
    Vaše recenze
    0

    Kniha návstěv

    Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.

    Alkohol mohou nakupovat pouze osoby starší 18 let.

    Prosím potvrďte, že Vám již bylo 18 let.