Recenze Marketing služeb efektivně a moderně

Marketing služeb efektivně a moderně

Marketing služeb efektivně a moderně

271 Kč
Zobrazit knihu
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních... číst celé 

Recenze

2
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Avatar uživatele
Kniha je velmi dobře a srozumitelně koncipována. Vysvětluje základy marketingu služeb různého typu pro podnikovou praxi. V knize člověk nalezne mnoho vhodného a aplikovatelného. Důležitost kvality služeb dává publikace do popředí. Je totiž třeba v dnešní době na kvalitu služeb dbát, uspokojovat své zákanzníky a získávat od nich zpětnou vazbu. Publikace vhodně doplňuje část zaměřená na marketing veřejné sféry..
5/05/2020
Avatar uživatele
Kniha pro všechny manažery. Shrnuje základní informace o nabídce konkurenceschopného sortimentu služeb ve firemní praxi. Objasnění základních pojmů a vztahů, souvisejících se službami a hodnocení vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Pozornost je věnována rovněž rostoucímu významu kvality služeb jako významnému činiteli konkurenceschopnosti organizace. Tato kniha má napomoci manažerům k efektivnímu uspokojování přání a potřeb zákazníka.
22/03/2020