Autor, zkušený filmař-animátor vychází při
zasvěcování do tajemství vzniku kresleného filmu z předpokladu, že
animace je hra. Názorně s pomocí vlastních ilustrací provází
čtenáře jednotlivými etapami vzniku kresleného filmu, zabývá se
kompozicí obrazu, animací pohybu, mluvou kreslených figur,...
číst celé
Autor, zkušený filmař-animátor vychází při
zasvěcování do tajemství vzniku kresleného filmu z předpokladu, že
animace je hra. Názorně s pomocí vlastních ilustrací provází
čtenáře jednotlivými etapami vzniku kresleného filmu, zabývá se
kompozicí obrazu, animací pohybu, mluvou kreslených figur,
expozičními efekty i prací animátorů a dalších filmových profesí.
*V reálném filmu snímáme reálný pohyb, abychom při reprodukování
opět získali reálný pohyb. Při animaci pohyb objektu uměle
vytváříme reprodukcí docilujeme neskutečného, syntetického pohybu.
Když animujeme předmět, pohybujeme jím před kamerou jako celistvým
objektem, animujeme-li kresbu, nemáme skutečný objekt, kterým
bychom mohli hýbat. Musíme vytvářet zároveň objekt i pohyb.
Výsledkem je pak kreslený film.*.
schovat popis
Recenze