Došlo při přepravě zboží k poškození? Má produkt, který jsme Vám dodali, nějakou vadu? V takovém případě máte nárok na jeho reklamaci. Abychom Vám celý proces reklamace ulehčili, připravili jsme pro Vás speciální reklamační formulář. Ten si stačí jen stáhnout do počítače, vyplnit, vytisknout a odeslat s reklamovaným zbožím na naši adresu. Při vyřizování Vaší reklamace budeme jednat s maximální péčí a o jejím výsledku Vás budeme informovat nejdéle do 30 kalendářních dnů.
Poté, co od Vás obdržíme reklamované zboží, Vaši reklamaci odborně posoudíme a stanovíme další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace posuzujeme my jakožto prodávající. V případě, že bude Vaše reklamace shledána oprávněnou, Vám bude zaslán nový kus nebo vrácena kupní cena. Stane se tak bezprostředně po posouzení reklamace. Peněžní prostředky vracíme převodem na účet nejdéle do 14 dnů od vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace Vám vzniká nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši. Více informací lze nalézt v kompletních obchodních podmínkách, které jsou k dispozici na internetové adrese: Obchodní Podmínky. V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit na emailu: info@megamega.cz.