Rechtliche Grenzen der Irreführung des Verbrauchers durch die Werbesprache (německy)
                                                        
                                                            1 147
                                                        
                                                        
                                                            Kč
                                                        
                                                    
                                                                                                    
                                                                Welche Formulierungen, Aussagen und Begrifflichkeiten in der Werbung unterliegen dem Irreführungsverbot? Kristina Sievers bemisst und beurteilt von einem interdisziplinären Blickwinkel im Schnittbereich zwischen Linguistik, Rechtswissenschaft und Kulturforschung den Einfluss des Werberechts...
                        číst celé 
                                                        
                
            - Mohlo by Vás také zaujmout
 - Další knihy autora
 - Další zboží nakladatele
 - Naposledy prohlédnuté
 
Podobní autoři
Návrh štítků k produktu
Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.
Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.
Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.
K této knize jste navrhli štítky:
Proč nakupovat u nás?
- 
            Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
 - 
            Levná doprava doslova za pár kaček
 - 
            Spokojení zákazníci známka kvality
 - 
            Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
 - 
            Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
 
Kniha návstěv
                Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.