Recenze Marketingová komunikace a public relations

Marketingová komunikace a public relations

Marketingová komunikace a public relations

154 Kč
Zobrazit knihu
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak... číst celé 

Recenze

1
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Avatar uživatele
tato kniha s názvem Marketingová komunikace a public relations od autora Jana Halady je napsána velice kvalitně a jsou v ní shrnuty základní pojmy týkající se tohoto oboru. Kniha je skvělá obzvláště pro studenty daného oboru, ale také pro lidi, kteří mají o toto téma zájem. V knize jsou velice kvalitně popsány základní pojmy z oboru a také rozšířené informace. Pokud máte o tyto témata zájem, knihu doporučuji.
5/06/2021