Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na...
číst celé
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
schovat popis
Mě tahle knížka upoutala v knihovně a nakonec jsem si jí pořídila. Za mě VELICE vydařené a hezky zpracovaná témata, kombinující nějakou tu psychologii-marketing, zákonitosti toho, jak fungují třeba CPC reklamy a financování, a také tipy na techničtější části internetového marketingu (tedy např. SEO - optimalizace pro vyhledávače).
Recenze