Masová komunikace a veřejné mínění

· Cosmopolis

Masová komunikace a veřejné mínění

104
Produkt momentálně není dostupný.
Podívejte se na dostupné alternativy.
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní,... číst celé 
  • Mohlo by Vás také zaujmout
  • Další knihy autora
  • Další zboží nakladatele
  • Naposledy prohlédnuté
  • Podobní autoři

Podobní autoři

Návrh štítků k produktu

Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.

Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.

Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.

K této knize jste navrhli štítky:

    Hodnocení štítků

    Klikněte na štítek, který se více hodí k produktu.

    Nyní následuje 5x hodnocení štítků ostatních.


    Proč nakupovat u nás?

    • Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
    • Levná doprava doslova za pár kaček
    • Spokojení zákazníci známka kvality
    • Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
    • Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
    Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
    Avatar uživatele
    Téma o které by se měl zajímat snad každý. Autor společnost nazývá nejrůznějšími jmény a vysvětluje podstatu tohoto pojmenování. V knize najdete jak se masová komunikace postupem času měnila. V knize je podrobněji věnováno zveřejňování informací veřejnosti ce se týká zločinů a násilí. Knihu jistě ocení studenti příslušných oborů vysokých škol, vyšších odborných škol, ale i široká veřejnost.
    Kniha je učebnicí k oboru masové komunikace a médií.
    4/03/2020
    Avatar uživatele
    Šikovná příručka pro studium se zaměřením na tematiku veřejného mínění, což je obzvláště dnes hodně horké téma, protože každý má v současnosti přístup k nepřebernému množství informací, které nedokáže zpracovat a to mu tříští mínění. Proto se často přiklání k již zformovanému mínění společnosti, třebaže podvědomě. Tahle knížka se právě zaměřuje na mechanismy, které formují mínění společnosti i jedince a zkoumá moc médií.
    16/02/2020
    Váš avatar
    Vybrat si
    Jméno
    Vaše recenze
    0

    Kniha návstěv

    Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.

    Alkohol mohou nakupovat pouze osoby starší 18 let.

    Prosím potvrďte, že Vám již bylo 18 let.