Problematika, kterou monografie představuje, je zaměřena na oblast speciální pedagogiky. Cílovou skupinou byli speciální pedagogové pracující ve školách zaměřených na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a ve školách běžného typu. Předmětem zkoumání byla míra jejich pracovní angažovanosti a...
                        
číst celé 
                                                         
                
                                                                Problematika, kterou monografie představuje, je zaměřena na oblast speciální pedagogiky. Cílovou skupinou byli speciální pedagogové pracující ve školách zaměřených na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a ve školách běžného typu. Předmětem zkoumání byla míra jejich pracovní angažovanosti a uvědomované efektivity práce. Pro výzkum bylo využito: Utrechtské škály pracovní angažovanosti (UWES) a Škály učitelova vnímání efektivity (TSES). Cílem studie bylo přinést poznatky o současném sebepojetí speciálních pedagogů, vyhledat kritická místa pro odbornou podporu a v neposlední řadě i získat informace k využití při přípravě budoucích speciálních pedagogů.
                                                            
schovat popis 
                 
             
        
        
Recenze