Jak psát reklamní text - 4. vydání

Jak psát reklamní text - 4. vydání

241
241
DMOC 289 Kč
Produkt momentálně není dostupný.
Podívejte se na dostupné alternativy.
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je... číst celé 
  • Mohlo by Vás také zaujmout
  • Další knihy autora
  • Další zboží nakladatele
  • Naposledy prohlédnuté
  • Podobní autoři

Podobní autoři

Návrh štítků k produktu

Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.

Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.

Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.

K této knize jste navrhli štítky:

    Hodnocení štítků

    Klikněte na štítek, který se více hodí k produktu.

    Nyní následuje 5x hodnocení štítků ostatních.


    Proč nakupovat u nás?

    • Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
    • Levná doprava doslova za pár kaček
    • Spokojení zákazníci známka kvality
    • Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
    • Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
    Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
    Avatar uživatele
    Kniha vám pomůže jak napsat reklamní text ale to hlavní musíte mít a to je nápad a kreativní myšlení což jsou klíčové prvky zajišťující úspěch.
    Knížka je napsána srozumitelně a čtivě a určitou kuchařkou pro ty co se snaží napsat reklamní text. Autoři popisují vlastnosti dobrého reklamního textu, rozebírají jednotlivé typy reklam, na konci knihy najdete příklady jazykově nesprávných či jinak nepovedených reklam. Kniha je návodem jak psát hodnotné a poutavé reklamní texty pro všechny typy médií.
    7/03/2020
    Avatar uživatele
    Nedávno mě tak moc zaujala kniha věnující se psychologii reklamy, že jsem si na podobné téma chtěla přečíst ještě něco dalšího. Tentokrát jsem vybrala knihu Jak psát reklamní text. Zajímalo mě, jak by měl člověk vlastně postupovat, aby reklama dokázala ovlivnit co nejvíce lidí. Nejlepší mi přišla část o tvůrčím psaní a o trendech v marketingové komunikaci. Nicméně celá kniha byla zajímavá a poučná.
    13/11/2020
    Váš avatar
    Vybrat si
    Jméno
    Vaše recenze
    0

    Kniha návstěv

    Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.

    Alkohol mohou nakupovat pouze osoby starší 18 let.

    Prosím potvrďte, že Vám již bylo 18 let.