Tato praktická kniha obsahuje konkrétní příklady i cvičení a je zaměřena především na žáky 2. stupně ZŠ. Využít ji ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ, stejně jako dospělí. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty od psaní souvislých textů, výpisků z učebnic a dalších odborných...
číst celé
Tato praktická kniha obsahuje konkrétní příklady i cvičení a je zaměřena především na žáky 2. stupně ZŠ. Využít ji ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ, stejně jako dospělí. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty od psaní souvislých textů, výpisků z učebnic a dalších odborných článků, až po učení slovíček v cizích jazycích. Nepomíjí ani alternativní způsoby zpracovaní informací, zapamatování si učiva, porozumění čtenému a využití moderních technologií. Vše názorně a srozumitelně.
schovat popis
Recenze
Autorka v knize krásně popisuje charakter Specifických poruch učení (dyslexie, dysgrafie, dysortografie), ale hlavně dává přehledný a ucelený návod na to, jak s nimi konkrétně pracovat - a to zejm. u starších dětí (II. stupeň ZŠ a sekundární vzdělávání). Proto zde najdete kapitoly, jako jsou: Čtení porozuměním, psaní výpisků z odborných textů, psaní souvislých textů, alternativní způsoby zpracování informací, učení slovíček v cizích jazycích, trénink paměti, využití moderních technologií při učení,...atd.