Marketing 4.0

· John Wiley & Sons Inc · 2016 · gebunden · 208 stran

Marketing 4.0

472
472
DMOC 645 Kč
Produkt momentálně není dostupný.
Podívejte se na dostupné alternativy.
Marketing has changed forever this is what comes next Marketing 4. 0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. číst celé 
  • Mohlo by Vás také zaujmout
  • Další knihy autora
  • Další zboží nakladatele
  • Naposledy prohlédnuté
  • Podobní autoři

Podobní autoři

Návrh štítků k produktu

Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.

Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.

Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.

K této knize jste navrhli štítky:

    Hodnocení štítků

    Klikněte na štítek, který se více hodí k produktu.

    Nyní následuje 5x hodnocení štítků ostatních.


    Proč nakupovat u nás?

    • Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
    • Levná doprava doslova za pár kaček
    • Spokojení zákazníci známka kvality
    • Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
    • Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
    Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
    Avatar uživatele
    Další skvělá publikace od guru pro marketingovou oblast Philipa Kotlera. Tentokrát si autor přizval na pomoc další odborníky na problematiku marketingu současné doby. Kniha je velmi aktuální a poukazuje na marketingovou problematiku v době 4.0, a to od A až po Z. Publikace je vhodná především pro studenty, ať již mladší či starší, kteří mají zájem o marketing a chtějí získat v této oblasti další cenné znalosti.
    3/05/2020
    Váš avatar
    Vybrat si
    Jméno
    Vaše recenze
    0

    Kniha návstěv

    Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.

    Alkohol mohou nakupovat pouze osoby starší 18 let.

    Prosím potvrďte, že Vám již bylo 18 let.