Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service (anglicky)

· Amacom · 2014 · gebunden · 256 stran

Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service (anglicky)

541
541
DMOC 596 Kč
Produkt momentálně není dostupný.
Podívejte se na dostupné alternativy.
With developments like smart phones, social media, mobile connectivity, big data, and speech analytics, businesses have more opportunities to enhance the customer experience than ever before. This book provides guidance on what works, what doesn't - and the revenue and word-of-mouth payoff of... číst celé 
  • Mohlo by Vás také zaujmout
  • Další knihy autora
  • Další zboží nakladatele
  • Naposledy prohlédnuté
  • Podobní autoři

Podobní autoři

Návrh štítků k produktu

Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.

Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.

Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.

K této knize jste navrhli štítky:

    Hodnocení štítků

    Klikněte na štítek, který se více hodí k produktu.

    Nyní následuje 5x hodnocení štítků ostatních.


    Proč nakupovat u nás?

    • Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
    • Levná doprava doslova za pár kaček
    • Spokojení zákazníci známka kvality
    • Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
    • Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
    Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
    Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
    Váš avatar
    Vybrat si
    Jméno
    Vaše recenze
    0

    Kniha návstěv

    Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.

    Alkohol mohou nakupovat pouze osoby starší 18 let.

    Prosím potvrďte, že Vám již bylo 18 let.