Services Marketing (anglicky)
6 080
Kč
DMOC 7 020 Kč
PART 1 - Foundations for Services Marketing§Chapter 1 - Introduction to Services§Chapter 2 - Conceptual Framework of the Book: The Gaps Model of Service Quality§§PART 2 - Focus on the Customer§Chapter 3 - Customer Expectations of Service§Chapter 4 - Customer Perceptions of Service§§PART 3 -...
číst celé
- Mohlo by Vás také zaujmout
- Další knihy autora
- Další zboží nakladatele
- Naposledy prohlédnuté
Podobní autoři
Návrh štítků k produktu
Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.
Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.
Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.
K této knize jste navrhli štítky:
Proč nakupovat u nás?
-
Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
-
Levná doprava doslova za pár kaček
-
Spokojení zákazníci známka kvality
-
Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
-
Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
Kniha návstěv
Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.