Le native advertising : vers une publicité en ligne plus efficace ? (francouzsky)
725
Kč
DMOC 916 Kč
Le modèle dominant des bannières publicitaires en ligne est remis en cause, et ce du fait de son efficacité décroissante. Ceci est notamment dû à l'augmentation de l'utilisation des mobiles ainsi qu'au fait que les internautes évitent ou bloquent les publicités affichées. Les éditeurs ont du...
číst celé
- Mohlo by Vás také zaujmout
- Další knihy autora
- Další zboží nakladatele
- Naposledy prohlédnuté
Podobní autoři
Návrh štítků k produktu
Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.
Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.
Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.
K této knize jste navrhli štítky:
Proč nakupovat u nás?
-
Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
-
Levná doprava doslova za pár kaček
-
Spokojení zákazníci známka kvality
-
Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
-
Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
Kniha návstěv
Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.