Die 4 P's im Marketing (německy)
445
Kč
DMOC 493 Kč
Die 4 P's im Marketing gehören zum unverrückbaren Basiswissen des Fachs.
Dieses Buch erläutert die einzelnen Instrumente des Marketing-Mix:
Produktpolitik (Product-P) mit Angebots-Mix und Programmgestaltung im
Marketing,
Preispolitik (Price-P) mit Gegenleistungs-Mix und Effektivpreisbildung im...
číst celé
- Mohlo by Vás také zaujmout
- Další knihy autora
- Další zboží nakladatele
- Naposledy prohlédnuté
Podobní autoři
Návrh štítků k produktu
Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.
Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.
Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.
K této knize jste navrhli štítky:
Proč nakupovat u nás?
-
Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
-
Levná doprava doslova za pár kaček
-
Spokojení zákazníci známka kvality
-
Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
-
Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
Kniha návstěv
Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.