Reviews und Ratings. Wie beeinflussen Online-Rezensionen das Kaufverhalten der Kunden? (německy)
839
Kč
DMOC 1 195 Kč
Rezensionen gehören zu den wichtigsten Entscheidungstreibern im Online-Handel. Rund 75% der Konsumenten informieren sich vor dem Kauf eines Produkts über die Produktrezensionen anderer Nutzer. Aber können Unternehmen diese Form der Empfehlung überhaupt für sich nutzbar machen?
In seinem Buch...
číst celé
- Mohlo by Vás také zaujmout
- Další knihy autora
- Další zboží nakladatele
- Naposledy prohlédnuté
Podobní autoři
Návrh štítků k produktu
Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.
Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.
Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.
K této knize jste navrhli štítky:
Proč nakupovat u nás?
-
Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
-
Levná doprava doslova za pár kaček
-
Spokojení zákazníci známka kvality
-
Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
-
Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
Kniha návstěv
Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.