Špičkové prodejce často od průměrných dělí jen nepatrné rozdíly v postojích a schopnostech. Malé pokroky v důležitých dovednostech jako je průzkum trhu, přesvědčivá prezentace, překonávání překážek či uzavírání obchodu mohou obrovsky vylepšit prodejní výsledky. Tato kniha vám poskytne nástroje k...
číst celé
Špičkové prodejce často od průměrných dělí jen nepatrné rozdíly v postojích a schopnostech. Malé pokroky v důležitých dovednostech jako je průzkum trhu, přesvědčivá prezentace, překonávání překážek či uzavírání obchodu mohou obrovsky vylepšit prodejní výsledky. Tato kniha vám poskytne nástroje k tomu, abyste překonali jakékoli nedostatky, které vás v prodávání momentálně brzdí. Jednak je s její pomocí snadno odhalíte, jednak vám nabídne praktická cvičení, jež vám ukáží, jak se v daných oblastech okamžitě zlepšit. Prodejci jsou lidé, které většinou motivují hlavně dvě věci: peníze a postavení. Chtějí hodně vydělávat a úspěch poměřují velikostí svého příjmu v porovnání s příjmy ostatních. Navíc touží po společenském uznání.
Tato kniha vám předvede, jak vydělat více peněz a jak zároveň posílit své společenské postavení. Mnoho prodejců nemá v prodávání žádný profesionální výcvik. Proto také většině z nich stačí k výraznému zvýšení výkonu pár nových znalostí a dovedností. Někomu dokonce ke skoku z průměru na špici chybí jedna jediná věc. Tato kniha vám pomůže zjistit, co to přesně je, a ukáže vám, jak se mezi prodejci stát hvězdou.
schovat popis
Recenze