Management cestovních kanceláří a agentur
233
Kč
DMOC 279 Kč
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s management cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na...
číst celé
- Mohlo by Vás také zaujmout
- Další knihy autora
- Další zboží nakladatele
- Naposledy prohlédnuté
Podobní autoři
Štítky knihy
Návrh štítků k produktu
Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.
Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.
Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.
K této knize jste navrhli štítky:
Proč nakupovat u nás?
-
Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
-
Levná doprava doslova za pár kaček
-
Spokojení zákazníci známka kvality
-
Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
-
Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
Kniha návstěv
Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.
Najdete zde teoretické i praktické poznatky z daného tématu v oblasti cestovního ruchu. Najdete zde rozebrána témata jako jsou: Právní aspekty činnosti cestovních kanceláří a agentur, Management cestovní kanceláře a agentury - funkční přístup, Management cestovní kanceláře a agentury - procesní přístup, Podnikatelský plán , dále případové studie, analýzy.