Recenze Metody výzkumu médií

Metody výzkumu médií

Metody výzkumu médií

398 Kč
Zobrazit knihu
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé... číst celé 

Recenze

1
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Avatar uživatele
Naprostá nutnost při bližším zájmu o teorii médií a o analýzu mediálního obsahu. Autoři přehledné a pečlivě shrnují ty nejvyužívanější metody výzkumu, knížka je takovým výcucem toho nejdůležitějšího, s čím kdy mediální analytici přišli. Staví proti sobě různé metody a srovnává je, uvádí praktické příklady. Ne náhodou je tato knížka naším národním bohatstvím na úrovni akademického výzkumu médií. Doporučuji.
15/02/2020