Recenze Účinná komunikace v zaměstnání

Účinná komunikace v zaměstnání

Účinná komunikace v zaměstnání

157 Kč
Zobrazit knihu
Pravidla ústního i písemného vyjadřování. Dobrá komunikace v zaměstnání je klíčem k úspěchu, je však třeba ovládat základní pravidla, která přináší tato publikace spolu s konkrétními příklady. Poskytuje praktické návody, jak zvládat ústní i písemné vyjadřování v pracovním procesu i s ostatním... číst celé 

Recenze

1
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Avatar uživatele
Někdy si můžete pusu vymluvit a v zaměstnání stejně ničeho nedosáhnete. Určitě přemýšlíte nad tím, co děláte za chybu. Je to docela jednoduché. Musíte se naučit komunikovat účinně a spolehlivě. Pokud to neovládáte, nakoukněte do této knihy, kde se dozvíte vše potřebné. Můžete komunikovat jak ústně, tak i písemně. V dnešní době se hodně používají moderní metody, jako email, nebo klasický telefon. Není ovšem nad to si vše vyříkat z očí do očí.
30/11/2018