Kniha představuje jednu z nejvlivnějších současných
teorií vývoje intelektu, jejímž jádrem je odlišení kulturně
specifických a ve všech kulturách přítomných mechanismů
ovlivňujících rozvoj intelektu dítěte. Autorem této teorie je
současný izraelský psycholog Reuven Feuerstein. Pozornost je dále...
číst celé
Kniha představuje jednu z nejvlivnějších současných
teorií vývoje intelektu, jejímž jádrem je odlišení kulturně
specifických a ve všech kulturách přítomných mechanismů
ovlivňujících rozvoj intelektu dítěte. Autorem této teorie je
současný izraelský psycholog Reuven Feuerstein. Pozornost je dále
věnována Feuersteinovu programu instrumentální obohacování, který
se i v českém prostředí s úspěchem užívá pro systematickou výuku
myšlení ale i jako součást didaktických plánů orientovaných na
multikulturní vzdělávání. Autorka seznamuje s jeho obsahem (včetně
obrazového materiálu), s doporučeními pro jeho efektivní užívání i
se závěry hodnocení jeho efektivity ve školní v praxi. Kniha je
vhodná pro studenty psychologie, speciální pedagogiky, učitelství a
příbuzných oborů. Je také vhodným materiálem pro profesionály nebo
rodiče, kteří program instrumentální obohacování znají a při práci
nebo hře se svými dětmi užívají.
schovat popis
Recenze