Díky stylu psaní Dana Arielyho jsem zvládla v klidu sepsat práci na téma behaviorální ekonomie a ještě mě to bavilo. Všechny ty věci, které jsou pro nás jako jasné a rozumné a máme je tak...
číst celé
Díky stylu psaní Dana Arielyho jsem zvládla v klidu sepsat práci na téma behaviorální ekonomie a ještě mě to bavilo. Všechny ty věci, které jsou pro nás jako jasné a rozumné a máme je tak zafixované, tak Dan Ariely na konkrétních a originálních příkladech vlastně vyvrací a ukazuje jejich nelogičnost. To jak nás obchodní řetězce oblbují a jak my se necháváme a přitom nás k prozření může dovést třeba jenom úplně jednoduchá otázka..
schovat popis
Odhalte tajemství rozhodování a nikdy více neskočte na "zdarma"!
Jak drahé je zdarma? je knihou, která vám otevře oči a pomůže vám lépe pochopit, jak nás ovlivňují skryté a iracionální faktory při každodenním rozhodování. Jestliže si myslíte, že máte pod kontrolou své volby a dokážete odolat marketingovým trikům, tato kniha vás přesvědčí o opaku.
Autor vás provede řadou překvapivých a zajímavých příkladů založených na jeho výzkumech, které demonstrují, že "zdarma" nemusí být opravdu zdarma a drahé léky nemusí být vždy účinnější. Naučíte se, jak lépe vnímat své emoce, rozpoznávat společenské stereotypy a marketingové finty, abyste mohli činit informovanější a moudřejší rozhodnutí v běžném životě.
Tato kniha vám pomůže zlepšit vaše rozhodovací schopnosti a vyhnout se nástrahám, které se skrývají za lákavými nabídkami.
Proč si tuto knihu vybrat?
Zjistíte, jaký skutečný dopad mají slova jako "zdarma" na vaše chování
Pochopíte, jak emoce a předsudky mohou ovlivnit vaše rozhodnutí
Naučíte se rozpoznávat a vyhnout se marketingovým trikům
Získáte znalosti, které vám pomohou v každodenním životě i při větších finančních rozhodnutích
Kniha je podložena vědeckými výzkumy a reálnými příklady
Klíčové vlastnosti produktu:
Autor představuje konkrétní a překvapivé příklady z praxe
Kniha se zaměřuje na psychologii rozhodování a marketing
Obsahuje rady, jak se nenechat zmást reklamními a marketingovými kampaněmi
Učí lépe chápat vlastní chování a motivace
Vhodná pro všechny, kteří chtějí dělat uvědomělá a racionální rozhodnutí
Díky stylu psaní Dana Arielyho jsem zvládla v klidu sepsat práci na téma behaviorální ekonomie a ještě mě to bavilo. Všechny ty věci, které jsou pro nás jako jasné a rozumné a máme je tak zafixované, tak Dan Ariely na konkrétních a originálních příkladech vlastně vyvrací a ukazuje jejich nelogičnost. To jak nás obchodní řetězce oblbují a jak my se necháváme a přitom nás k prozření může dovést třeba jenom úplně jednoduchá otázka..
Behaviorální ekonomie mi není blízká, ale knihu Dana Arielyho jsem přečetla jedním dechem. Přestože člověk většinou o své finanční gramotnosti příliš nepochybuje, autor nás jednoduchým a hravým způsobem vyvede z omylu. Mnohé naše zafixované chování je výsledkem důkladné masáže firmami, které touží po obsahu našich peněženek. Tato kniha vám pomůže otevřít oči a uvědomit si, jak nelogicky se vlastně občas chováme.
Kniha se mi moc líbila. Je pro každého. Už sice dávno nenakupuji ve slevách, ale cesta k tomuto poznání byly dlouhá. Pokud bych četla knihu před lety, tak bych se určitě zamyslela nad mnoha věcmi mnohem dříve. Kniha by byla skvělá i do škol, jako povinná četba či pro důchodce a jiné lidi věčně lačnící a vyčkávající slevové letáky. Kniha pomůže uvědomit si promyšlenou a rafinovanou manipulaci obchodníků.
Dan Ariely je jeden z nejlepších a nejzábavnějších současných vědců. Všechny jeho knihy se točí okolo tématu behaviorální ekonomie a toho, jak se lidé rozhodují iracionálně, i když si myslí, že jsou úžasně rozumní a věci promýšlejí, tak častokrát se nechají ovlivnit naprosto nečekanými faktory. Kromě toho, že se jedná o úžasně zajímavé téma, kniha je tak čtivě napsaná, že se budete hlasitě smát a bude vám líto, až skončí.
Marketingové strategie a celá tato oblast práce je velice zajímavá. A tato kniha vám ukáže, že to, co se zdá relativně zadarmo a jak je to výhodná akce a super pro vás, tak to vlastně zas tak výhodné nemusí být, a hlavně vás tato kniha naprosto překvapí a vyvede z toho, že je to zadarmo. Velice se mi líbí styl, jakým je kniha psána, je velice čtivá, jsou v ní velice zajímavé informace, které se hodí jak laikům, tak i pracovníkům v této oblasti.
Skvělá publikace, která mě velice mile překvapila. Nečekala jsem příliš a o to více jsem byla spokojená. Ukáže nám běžné situace, ve kterých se nacházíme dnes a denně, u kterých nemáme pocit, že bychom byli nějak ovlivňováni. Domníváme se, že jednáme pouze podle svého vlastního uvážení, jenže ve skutečnosti tomu tak není. Zjistíme jaké postupy, triky a fígle jsou na nás využívány, dozvíme se, jak je rozpoznat a jak se jim ubránit. Skvělé čtení k zamyšlení, doporučuji.
Knihy Dana Arielyho jsou velmi čtivé a překvapivé. Autor zajímavým způsobem ozřejmuje to, že ačkoli si myslíme, že člověk je bytost rozumná a racionální, pravdou je pravý opak. Důkazem jsou různé experimenty na kterých autor knihy svá tvrzení staví. Musím se přiznat, že sama jsem byla překvapená neboť jsem se při čtení na několika případech opravdu poznala (a trošku se nad svojí naivitou i zastyděla). Knihu by si podle mě měl přečíst každý, kdo se nechce už dále nechat tahat za nos od různých obchodníků (například "různými slevami či výhodnými nabídkami"), neboť na ty je právě tato kniha svým tématem zaměřena. Doporučuji
Hodně zajímavá kniha, která je psána normální jazykem i pro ty, co zrovna nemilují ekonomiku. Knížka s výmluvným názvem Jak drahé je zdarma? Vám ukáže, jak jsou na tom dnenší marketingové tahy.. Třeba to, že získáte dárek zdarma je samo o sobě nesmysl, protože za dárek nikdy neplatíte. Nebo si lidé, jak ovce, kupují dražší věci, aby byly zdravější.. Ale tady tahle kniha vám otevře oči a ukáže vám, že je to jinak.
Super publikace, ktera me hodne nadchla... Musim se sama priznat, ze jsem si od teto publikace slibovala hodne, ale ze az tak? Nooooooo,byla to hodne dobra kniha, a jsem velmi rada, ze jsem si ji precetla. Tuto publikaci bych chtěla doporučit úplně všem čtenářům a milovníkům dobrých knih bez ohledu na věk. Dávám pět hvězdiček a kdybych mohla tak bych dala tak deset hvězdiček a kdybych mohla tak bych dala tak deset.
31/08/2018
Kniha návstěv
Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.