Román
vypráví o Maxi Delmarcovi, jenž je celou svou
bytostí oddán hudbě, a to dokonce i poté, co se z bytosti stává jen
přízrak, k čemuž dojde dvaadvacet dní (a osmdesát šest stran) od
chvíle, kdy ho čtenář poznal - je totiž zavražděn. Dále pak postava
v románu vystupuje v této záhrobní podobě....
číst celé
Román
vypráví o Maxi Delmarcovi, jenž je celou svou
bytostí oddán hudbě, a to dokonce i poté, co se z bytosti stává jen
přízrak, k čemuž dojde dvaadvacet dní (a osmdesát šest stran) od
chvíle, kdy ho čtenář poznal - je totiž zavražděn. Dále pak postava
v románu vystupuje v této záhrobní podobě. Max trpí nezměrnou
trémou, již zvládá jedině pomocí alkoholu. Jakmile ale sedí u
klavíru a začne hrát, napětí mizí. Na rozdíl od předchozích románů,
například Jdu nebo Velké blondýny (Les Grandes blondes, 1995), se
vypravěč tentokrát zaměřuje na jedinou postavu, jediný osud, tedy
na zmíněného Maxe.
U piána
Román
vypráví o Maxi Delmarcovi, jenž je celou svou
bytostí oddán hudbě, a to dokonce i poté, co se z bytosti stává jen
přízrak, k čemuž dojde dvaadvacet dní (a osmdesát šest stran) od
chvíle, kdy ho čtenář poznal - je totiž zavražděn. Dále pak postava
v románu vystupuje v této záhrobní podobě. Max trpí nezměrnou
trémou, již zvládá jedině pomocí alkoholu. Jakmile ale sedí u
klavíru a začne hrát, napětí mizí. Na rozdíl od předchozích románů,
například Jdu nebo Velké blondýny (Les Grandes blondes, 1995), se
vypravěč tentokrát zaměřuje na jedinou postavu, jediný osud, tedy
na zmíněného Maxe.
schovat popis
Recenze