Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

· Grada

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

414
414
DMOC 495 Kč
Produkt momentálně není dostupný.
Podívejte se na dostupné alternativy.
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní... číst celé 

Nakupte společně

  • Mohlo by Vás také zaujmout
  • Další knihy autora
  • Další zboží nakladatele
  • Naposledy prohlédnuté
  • Podobní autoři

Podobní autoři

Návrh štítků k produktu

Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.

Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.

Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.

K této knize jste navrhli štítky:

    Hodnocení štítků

    Klikněte na štítek, který se více hodí k produktu.

    Nyní následuje 5x hodnocení štítků ostatních.


    Proč nakupovat u nás?

    • Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
    • Levná doprava doslova za pár kaček
    • Spokojení zákazníci známka kvality
    • Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
    • Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
    Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
    Avatar uživatele
    Kniha je velmi vhodným doplňkem ke studiu marketingu a pochopení působení psychologie v něm. Emoce jsou součástí marketingu a je důležité je umět využívat, což autorka náročné ukazuje v rámci vysvětlení a různých příkladů. Kniha je výborná jako rozšíření marketingových znalostí a pochopená psychologických aspektů. Určitě doporučuji knihu využívat, ale přičemž nezapomenou na čerpání z dalších marketingových zdrojů.
    7/05/2020
    Avatar uživatele
    Plno příkladů, vysvětlení. Pro studijní účely super. Jen ta první kapitola - co to je emoce, proč máme emoce, kde emoce vznikají apod je trochu delší. Druhá část se zaobírá významem emocí v marketingovém mixu, v komunikaci, reklamě a ve vztahu k zákazníkovi. Třetí část se věnuje klasickým i novým metodám výzkumu emocí nebo nástrojům sloužících k jejich měření. Na tyto části navazuje devět případových studií přinášejících poznatky o uplatnění emocí v oblasti marketingu.
    16/03/2020
    Váš avatar
    Vybrat si
    Jméno
    Vaše recenze
    0

    Kniha návstěv

    Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.

    Alkohol mohou nakupovat pouze osoby starší 18 let.

    Prosím potvrďte, že Vám již bylo 18 let.