The Shallows (anglicky)

· Atlantic Books · 2011 · brožovaná · 288 stran

The Shallows (anglicky)

264
264
DMOC 314 Kč
Produkt momentálně není dostupný.
Podívejte se na dostupné alternativy.
Is the Internet making us stupid? In this new book, as incendiary as it is important, Nicholas Carr argues that the Internet is changing dramatically how we think, remember and interact. číst celé 
  • Mohlo by Vás také zaujmout
  • Další knihy autora
  • Další zboží nakladatele
  • Naposledy prohlédnuté
  • Podobní autoři

Podobní autoři

Návrh štítků k produktu

Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.

Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.

Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.

K této knize jste navrhli štítky:

    Hodnocení štítků

    Klikněte na štítek, který se více hodí k produktu.

    Nyní následuje 5x hodnocení štítků ostatních.


    Proč nakupovat u nás?

    • Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
    • Levná doprava doslova za pár kaček
    • Spokojení zákazníci známka kvality
    • Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
    • Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
    Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
    Avatar uživatele
    Kniha The Shallows se mi líbila, i když nebyla to, co jsem čekal.

    Na začátku knihy se autor věnoval neuroplasticitě a nástrojům, které změnily historii a náš způsob přemýšlení (mapa, hodiny). Tahle část mi přišla jako fascinující výlet do života před technologiemi, které dnes považujeme za samozřejmé a ani nás nenapadne, že je naši předkové neměli k dispozici.

    Poté přišlo pár kapitol, které se věnovaly historii textu a knihy a také počítači s internetem. I když v nich bylo pár zajímavých myšlenek, přes většinu z nich jsem se musel trochu prokousávat, místy jsem v nich postrádal nějaký hlubší smysl.

    Nakonec přišly závěrečné kapitoly a s nimi i konečně to, co jsem celou dobu od knihy čekal - jak internet působí na náš mozek. Od ohromujícího příběhu toho, co Google dělá, aby zlepšil svoje služby, až ke studiím, které ukazují, jak větší počet hyperodkazů v textu souvisí s větší kognitivní zátěží při čtení. Kdybych měl někomu doporučit jednu kapitolu z knihy, tak to bude kapitola 7, "The Juggler's Brain", kde se autor věnuje přímo tomu, co nadnesl v názvu knihy: jak internet působí na náš mozek. Rozebírá zde vliv kognitivního přetížení (z prostředí internetu) na naše rozhodování, kombinaci několika smyslů při studií zároveň (čtení poznámek a sledování dokumentů) a multitasking.

    Osobně se mi kniha a obzvláště autorův nezaujatý styl psaní líbily a doporučil bych ji každému, kdo se zajímá o daná témata a má rád knihy podložené vědeckými studiemi. Pokud se rádi dozvíte něco k historii vývoje nástrojů, které člověk používá (hlavně o textu a knize), tak je to kniha pro vás. Pokud vám jde čistě o efekty internetu na mozek, tak bych buď přeskočil pár kapitol nebo šel hledat jinam.
    5/08/2019
    Váš avatar
    Vybrat si
    Jméno
    Vaše recenze
    0

    Kniha návstěv

    Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.

    Alkohol mohou nakupovat pouze osoby starší 18 let.

    Prosím potvrďte, že Vám již bylo 18 let.