Recenze Management, marketing a ekonomika sportu

Management, marketing a ekonomika sportu
V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního... číst celé 

Recenze

1
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Avatar uživatele
Tato publikace se věnuje celkové oblasti sportovního managementu se zaměřením na prostředí České republiky. Autoři velmi vhodně popisují témata jako marketing, ekonomie či management, která aplikují do sportovního prostředí. Publikace poskytuje základní vhled do odvětví sportovního managementu a ukazuje, jak důležité je, se tomuto odvětví detailněji a pozorněji věnovat. Kniha je ideální pro studenty sportovního managementu, ale i pro pracovníky, kteří se ve sportu pohybují.
3/05/2020