Druhý díl učebnicové řady pro výuku dějepisu na středních školách pokrývá období „dlouhého“ 19. století (1789–1914).
Vysokoškolskými odborníky garantované zpracování nezohledňuje jen politické dějiny – zaměřuje se na zásadní a dlouhodobé změny vedoucí ke vzniku moderní společnosti. Učebnice vždy...
číst celé
Druhý díl učebnicové řady pro výuku dějepisu na středních školách pokrývá období „dlouhého“ 19. století (1789–1914).
Vysokoškolskými odborníky garantované zpracování nezohledňuje jen politické dějiny – zaměřuje se na zásadní a dlouhodobé změny vedoucí ke vzniku moderní společnosti. Učebnice vždy dokládá obecná tvrzení z výkladu konkrétními příklady, což žákům usnadňuje porozumění problémům.
Výklad proti sobě staví odlišné pohledy na tytéž historické události, a ukazuje tak minulost jako neuzavřenou.
K tradičním tématům, jako jsou česko-německé národnostní vztahy, Francouzská revoluce, budování koloniálních říší atd., přistupujeme kriticky a se zohledněním různých pohledů.
Součástí učebnice jsou i dějepisné mapy a obsáhlá čítanka historických dokumentů a textů.
schovat popis
Recenze