Fit für die Prüfung: Marketing (německy)
340
Kč
DMOC 400 Kč
Über das Buch 9§§Etappe 1: Grundbegriffe des Marketings 11§§Startschuss: Schlagwörter und Prüfungstipps 12§§Definition des Marketings 13§§Doppelfunktion des Marketings 15§§Unternehmensführung 17§§Marketing in der Unternehmensführung 19§§Zwischenstand: Fragen und Antworten 24§§Etappe 2:...
číst celé
- Mohlo by Vás také zaujmout
- Další knihy autora
- Další zboží nakladatele
- Naposledy prohlédnuté
Podobní autoři
Návrh štítků k produktu
Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.
Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.
Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.
K této knize jste navrhli štítky:
Proč nakupovat u nás?
-
Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
-
Levná doprava doslova za pár kaček
-
Spokojení zákazníci známka kvality
-
Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
-
Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
Kniha návstěv
Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.