Systémy médií v postmoderním světě

· PORTÁL, s.r.o. · 2008 · pevná (bez přebalu, lesklá) · 368 stran

Systémy médií v postmoderním světě

488
488
DMOC 595 Kč
Produkt momentálně není dostupný.
Podívejte se na dostupné alternativy.
Kniha, která představuje základní přehled národních mediálních systémů euro-amerického prostoru, je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Autoři rozlišují tři základní typy mediálních systémů – polarizovaně pluralitní, demokraticko-korporativní a liberální – přičemž srovnávají... číst celé 
  • Mohlo by Vás také zaujmout
  • Další knihy autora
  • Další zboží nakladatele
  • Naposledy prohlédnuté
  • Podobní autoři

Podobní autoři

Návrh štítků k produktu

Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.

Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.

Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.

K této knize jste navrhli štítky:

    Hodnocení štítků

    Klikněte na štítek, který se více hodí k produktu.

    Nyní následuje 5x hodnocení štítků ostatních.


    Proč nakupovat u nás?

    • Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
    • Levná doprava doslova za pár kaček
    • Spokojení zákazníci známka kvality
    • Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
    • Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
    Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
    Avatar uživatele
    Pánové Hallin a Mancini přispěli do světa mediální teorie významnou měrou tím, že v závaznosti na čtyřech teoriích tisku sestrojili tři mediální modely, kterými chtěli popsat mediální systémy v různých zemích. Oba dva zkoumali jednotlivé znaky a kritéria mediálních prostředí a rozdělili zkoumané země do tří základních systémů. Dnes už se na tyto modely příliš nejede, protože jsou dosti etnocentrické a nevztahují se na země mimo náš kulturní západ, i tak jsou tu ale zajímavé myšlenky.
    31/10/2018
    Avatar uživatele
    Malou nevýhodou - za kterou ale vůbec nemůže - této knihy je, že jen pár let po svém vydání poněkud zestárla, mediální svět se totiž tak překotně rychle mění a vyvíjí, že ne vsechny Hallinovy a Manciniho teorie jsou dosud platné. Na kvalitě a významnosti publikace to ale zase tak moc nemění, informační hodnota tohoto díla je bezesporu obrovská a pro studium žurnalistiky je to významný a užitečný pomocník.
    15/02/2020
    Váš avatar
    Vybrat si
    Jméno
    Vaše recenze
    0

    Kniha návstěv

    Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.

    Alkohol mohou nakupovat pouze osoby starší 18 let.

    Prosím potvrďte, že Vám již bylo 18 let.