David Ogilvy : Společenské obory

1911 - 1999

Zakladatel reklamní agentury Ogilvy – Mather David Ogilvy je někdy také přezdíván Otec reklamy. Nepocházel z bohatých poměrů, ale jeho dětství nebylo nešťastné. Po studijích odešel do Paříže, kde dělal pomocného kuchaře. Brzy se však vypracoval na šéfkuchaře, ale práce ho nebavila, tak odešel a stal se podomním prodejcem elektrických sporáků. I v tomto oboru exceloval a stal se nejlepším prodejcem. Jeho příručka úspěšného prodeje, kterou měl napsat pro ostatní prodejce, ocenil časopis Fortune jako nejlepší učebnici roku 1962. Jeho bratr ho nakonec dovedl k reklamní agentuře, kde pracoval. I v tomto oboru po čase začal David Ogilvy vynikat. David Ogilvy je také autorem knih „Ogilvy o reklamě“ a „Zpověď muže, který umí reklamu“.

Recenze knih autora


Obrázek knihy
Reklama je nedílnou součástí lidského života. Neutečete jí, i kdyby jste se snažili schovat kamkoliv. Všude Vás dostihne. Je v televizi, časopisech, ve městě a také všude kolem Vás. Tato kniha se zabývá reklamou a hlavně tím, jak jí udělat co nejlépe. Aby byla efektivní a zasáhla co nejvíc spotřebitelů. Není to tak jednoduché, jak to vypadá. Konkurence je totiž veliká a budete muset opr... číst celéavdu přemýšlet, jak mezi nimi vyniknout.
26/08/2017