Viktor Janouch : Internet

1961

Český spisovatel a odborník na marketing, Viktor Janouch, se zabývá aspektem marketingu, který se rozmohl s rozšiřováním internetu do celého světa. V současné době je internetový prostor napěchován začínajícími i již zavedenými podniky a získat si tak své místo mezi stovkami firem může být nejen složité, ale také matoucí. Právě internetovému marketingu se Janouch věnuje nejen v rámci své konzultační činnosti, ale také ve svých knihách. Janouch stručně představuje, jaké jsou zásady internetového marketingu, jak je v něm možné dosáhnout svého i s nízkými náklady, nebo jak postupovat od úplných začátků online prezentace vlastního podniku. Mezi bestsellery autora patří knihy "Internetový marketing", "333 tipů a triků pro internetový marketing", nebo "Internet marketing".

Recenze knih autora


Obrázek knihy
Mě tahle knížka upoutala v knihovně a nakonec jsem si jí pořídila. Za mě VELICE vydařené a hezky zpracovaná témata, kombinující nějakou tu psychologii-marketing, zákonitosti toho, jak fungují třeba CPC reklamy a financování, a také tipy na techničtější části internetového marketingu (tedy např. SEO - optimalizace pro vyhledávače).
21/01/2023
Obrázek knihy
A very useful book. Highly recommend it to everyone. The author shares useful tips that will improve your website's performance.
15/11/2021