Pro začínající copywritery naprosto skvělá, plná užitečných informací, které se příjemně čtou. Obsahuje příklady i cvičení, na kterých si zrovna provičíte, co jste se naučili.
Hezky zpracovaná bichle, krom toho hezky podaný design a barevné kombinace písmen/nadpisů a další. Tím lépe se čte. Krom toho je zde asi naprosto všechno, co člověk potřebuje, když se zajímá o copywriting a chce se tím živit. Mnoho tipů a kapitoly jsou krom toho provázeny komentářem i od nějaké osobnosti, která má v oblasti zkušenosti.
Jedná se o docela základní učebnici copywritingu. Ke každému typu textu je tam vysvětleno, jaké náležitosti má splňovat, na co je potřeba si dát pozor a jsou tam i ukázky. Je vizuálně pěkně zpracovaná a snadno se k ní dá vracet, když si člověk potřebuje osvěžit, jak se třeba píše tisková zpráva. Pokud s copywritingem začínáte určitě stojí za to jí alespoň prolistovat. Pokud by takto vyp... číst celéadalo více učebnic, svět by byl veselejší.
Pište texty, co prodávají, to tato kniha nabízí. Kniha se mi líbila, protože jako naprostému amatérovi mi autoři vysvětlili, že kdokoliv píše hodnotné texty, by měl znát základy copywritingu. Do té doby, to pro mne bylo anglické slovo, pod kterým jsem si představila někoho v časopise. I když je kniha z roku 2025, přijde mi pořád relevantní. Na knize se mi líbila část věnovaná webcopy, k... číst celéapitola blogu, e-booku, a optimalizace online textů. Jediná vec, kterou bych uvítala je příklad dobrých copywriterů a externí odkazy na další zdroje.