Tahle kniha mě velmi překvapila - v pozitivním slova smyslu. Upřímně jsem od ni moc neočekávala a měla jsem tušení, že bude mířená spíše na lidi, kteří se sociálními sítěmi moc neumí....
číst celé
Tahle kniha mě velmi překvapila - v pozitivním slova smyslu. Upřímně jsem od ni moc neočekávala a měla jsem tušení, že bude mířená spíše na lidi, kteří se sociálními sítěmi moc neumí. Každopádně mě kniha mile překvapila a velmi obohatila. Je napsána velmi čtivě, jednoduše a srozumitelně. Navíc ne jen, že kniha dává rady, jak se na sociálních sítích chovat, ale také z psychologického hlediska popisuje, jak na sítích přemýšlíme, proč a jak se chováme. Tuto část jsem velmi ocenila a přišla mi vlastně asi nejzajímavější.
schovat popis
Ovládněte sociální sítě a proměňte sledující v opravdové klienty!
Jak na sítě je kniha, která vám otevře dveře k úspěchu ve světě sociálních médií - naučíte se, jak oslovit správné publikum, vybudovat loajální komunitu a efektivně prodávat i těm, kteří původně nepřišli nakupovat.
Svět sociálních sítí se neustále mění, ale čtyři základní principy - zaujmout, naslouchat, vyprávět a vyhodnocovat - zůstávají klíčem k úspěchu. Tato kniha vás provede nejen praktickými návody, ale i hlubším pochopením, díky kterému už nebudete potřebovat další návody.
Autorky Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot, zkušené odbornice v oblasti sociálních médií a marketingu, sdílejí své bohaté zkušenosti a rady jak vytvářet obsah, který skutečně funguje, jak efektivně komunikovat s online komunitou a jak měřit úspěšnost vašich kampaní.
Proč právě tato kniha?
Osvojíte si univerzální principy, které fungují na všech sociálních sítích.
Naučíte se, jak oslovit uživatele, kteří nechtějí číst nebo přímo kupovat.
Získáte praktické rady pro tvorbu strategie i měření úspěchu kampaní.
Vybudujete silnou a loajální komunitu kolem vaší značky nebo produktu.
Budete schopni přemýšlet o sociálních sítích samostatně bez závislosti na dalších návodech a trendech.
Klíčové vlastnosti knihy
Kniha je založená na zkušenostech odbornic s desetiletou praxí v oboru.
Zahrnuje aktuální trendy i osvědčené strategie sociálních sítí.
Obsahuje návody, které zvládnou jak začátečníci, tak i pokročilí uživatelé.
Učí, jak z dat vyhodnotit efektivitu a upravit svou strategii.
Poskytuje inspiraci pro tvorbu příběhů a obsah, který zaujme a prodává.
Tahle kniha mě velmi překvapila - v pozitivním slova smyslu. Upřímně jsem od ni moc neočekávala a měla jsem tušení, že bude mířená spíše na lidi, kteří se sociálními sítěmi moc neumí....
číst celé
Tahle kniha mě velmi překvapila - v pozitivním slova smyslu. Upřímně jsem od ni moc neočekávala a měla jsem tušení, že bude mířená spíše na lidi, kteří se sociálními sítěmi moc neumí. Každopádně mě kniha mile překvapila a velmi obohatila. Je napsána velmi čtivě, jednoduše a srozumitelně. Navíc ne jen, že kniha dává rady, jak se na sociálních sítích chovat, ale také z psychologického hlediska popisuje, jak na sítích přemýšlíme, proč a jak se chováme. Tuto část jsem velmi ocenila a přišla mi vlastně asi nejzajímavější.
schovat popis
Meruňka
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Tahle kniha mě velmi překvapila - v pozitivním slova smyslu. Upřímně jsem od ni moc neočekávala a měla jsem tušení, že bude mířená spíše na lidi, kteří se sociálními sítěmi moc neumí. Každopádně mě kniha mile překvapila a velmi obohatila. Je napsána velmi čtivě, jednoduše a srozumitelně. Navíc ne jen, že kniha dává rady, jak se na sociálních sítích chovat, ale také z psychologického hlediska popisuje, jak na sítích přemýšlíme, proč a jak se chováme. Tuto část jsem velmi ocenila a přišla mi vlastně asi nejzajímavější.
O tejto knihe som pocula hlavne na socialnych sietiach, kde bola k nim zaujimava kampan. Zo zaciatku som vahala, ale potom som si zakupila najskor ebook verziu a neskor aj kniznu verziu. Knizka je plna uzasnych typov, ktore sa daju vyuzit v mnohych odvetviach podnikania. Ukazuje rozdiel medzi jednotlivymi socialnymi sietami a ako k nim pristupovat. Je velmi pekne graficky spracovana. Urcite odporucam kazdemu
Naprosto skvělá kniha. Zaměřeno na pochopení fungování sociálních sítí a jak na nich uživatelé přemýšlejí, aby firma využila potenciál sociálních sítí na maximum. Není to přehled a návod jak na facebook, instagram což jsem trošku dle názvu očekávala. Je to o tom, jak přemýšlet, jak zaujmout a vyhodnocovat. Jak pochopit myšlení a chování lidí na síti, osobně mě hodně věcí překvapilo a donutilo se zamyslet nad firemní strategií. Zmiňuje 4 principy : Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj.
Tahle kniha mě velmi překvapila. Je to vynikající kniha pro začátečníky či mírně pokročilé. Bavilo mě zjišťovat, kolik už toho vím, ale taky že se mám rozhodně co učit. Oceňuju výborné strukturování, moderní grafické zpracovaní a přehlednost, takhle má podle mě vypadat příručka pro 21. století. A velmi, velmi mě baví se od praxe vracet k teorii. Po dočtení vím, že se k ní budu vracet. Srozumitelná, inspirativní, svižná.
Perfektní kniha k problematice sociálních sítí. Jak o nich smýšlet a jak s nimi pracovat. Přečetla jsem hodně knížek a blogů o marketingu i SS a paní Vyhnánková mě připadla na přednáškách nejprogresivnější a nejsrozumitelnější. Doporučuji!!!
Myslíte si, že jste na internetu zběhlí a vše víte? Tak tahle kniha vám ukáže, že opravdu nevíte a že můžete být mnohem lepší v tom, co děláte. Kniha vysvětluje psychologii chování lidí na sociálních sítích a dává vám rady, jak tuto psychologii využít ve svůj úspěch. Překvapilo mě (mile překvapilo), že kniha je psaná přehledně, jasně a srozumitelně. Zodpověděla všechny mé otázky a v mnohém mi pomohla.
Pracujete v marketingu, v reklamce v public relations? Nebo vaše firma potřebuje někoho zdatného v sociálních sítích? Chcete se sami dovzdělat nebo si jen přečíst něco zajímavého, co teď frčí v online světě? Či si prostě jen chcete udělat lepší facebook nebo instagram pro svou vlastní potřebu? Pokud jste na některou z těchto otázek odpověděli ano, tak běžte do této publikace. Je skvělá a několikrát mi byla doporučena i na různých kurzech.
Velmi zajímavá knížka, kterou by si měl přečíst každý, kdo v dnešní době využívá sociální sítě, a že nás je opravdu hodně. Očekávala jsem témata jako "jak mít nejhezčí fotografie na instagramu"a nebo "jak získat co nejvíce přátel na facebooku". Ale tahle knížka mě velice překvapila už jenom tím, že není tak povrchní, jak by si leckdo pod názvem mohl představit. Opravdu jde do hloubky a přináší mnoho zajímavých informací.
Když jsem si knížku Jak na sítě půjčovala v knihovně, nevěřila jsem tomu, že bude nějak přínosná, ale opak se stal pravdou! Celá knížka, která se zaměřuje na pochopení toho, jak fungují sociální sítě, na to, jak lidi myslí, jak přemýšlí co se týče tohoto odvětví, je naprosto fantastická a věřím, že spoustě firmám může pomoct s tím, například prodávat lépe své produkty, zviditelnit se a tak dále. Takže rozhodně doporučuji, zajímavá zkušenost.
Tuto knihu provází nadšené pozitivní recenze a i ta moje nebude jiná. Autorky daly dohromady všechno potřebné, co byste měli vědět, pokud pracujete se sociálními sítěmi.
ZAUJMI - NASLOUCHEJ - VYPRÁVĚJ - VYHODNOCUJ
Dozvíte se, jak fungují jednotlivé sítě a v čem se liší Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn a YouTube. Naučí vás, jak zjistit, jaká je vaše cílová skupina, jaké příspěvky jsou úspěšné, jak s fanoušky komunikovat. Od A do Z si vypracujete strategii, harmonogram a obsahový plán. Kniha vám poradí, jaká data vyhodnocovat a jaké nástroje k tomu využít.
Tuto knihu využijete, ať už pracujete ve firmě a staráte se o její sociální sítě, jste živnostník, bloger nebo jen nadšenec. Je psaná čtivě a zábavně. Velmi oceňuji pěknou, jednoduchou a přehlednou grafiku, která činí z knihy skvělou učebnici pro každého. Doporučuji !
Velice zajímavá kniha. Psaná zajímavou formou, která mne moc bavila. Čekala jsem příručku o sociálních sítích. Ale kniha mne mile překvapila. Vše psané srozumitelně, postupné návody a poznatky, které se dají snadno zapamatovat. Skvělé příklady pro představu a pochopení. Kniha je akorát tak dlouhá, nemám ráda zbytečné protahování a prodlužování. Milé je, že je od české autorky, která zná naše zdejší poměry :-)
Tohle je tak skvělá knížka! 👏 V té knize je tolik zajímavých a užitečných informací a ačkoliv knížku bych označila za vzdělávací, tak se čte naprosto lehce díky příjemnému stylu psaní, spoustu praktických příkladů na aktuálních úspěšných příspěvcích, a jiných zajímavostí ze sítí. V knize se probírá skrz na skrz Instagram, Facebook, Twitter a LinkedIn. Doporučila bych ji komukoli, nejenom lidem co pracují v marketingu, ale i těm, kteří sociální sítě používají a nebo třeba jen "navštěvují"! Opravdu zajímavé. 💡
Tuto knihu doporučuji všem věkovým kategoriím. Zdá se mi, že nejenom děti a naivní mladiství v dnešní době neví, ''Jak na sítě''. Neříkám, že každý, kdo má na sociálních sítích účet, z nich musí vydělávat. Každému se ale bezpochybně hodí znalosti a určitě ''know-how''. V knize jsou i důležité bezpečnostní kybernetické prvky. Text se dobře čte a určitě jsem si z knihy odnesla spousty zajímavých info.
Kniha poskytuje přehledný a ucelený vhled do problematiky sociálních sítí, a to především z pohledu firemního (pracovního) využití. Opírá se o teoretické aspekty i o praktické příklady. Kniha je doplněna obrázky a citacemi od různých autorů pohybujících se v prostředí online marketingu či sociálních sítí. Knížka "Jak na sítě" stojí za přečtení především v případě, že Vás sociální sítě zajímají a chcete v této oblasti získat větší přehled.
Jak na sítě je fakt hodně dobrá kniha. Až me pfakvapilo, jak moc čtivá je, vůbec se nedala odložit. Má taky super ilustrace. Výborný rozbor toho, proč nás sítě fascinují, proč jsme na nich vybíraví, roztržiti, ve sresu a jak využít těchto znalostí k tomu, abychom své sítě a svůj kýžený okruh lidí oslovili. Výborná! Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích - s touhle knihou to půjde mnohem snáz!
Jak na sítě je zajímavá kniha, kjterá se práviě hodí pro dnešní dobu, která svým způsobem funguje jenom a pouze na sociálních sítích. Navíc byla k této knize opravdu zajímavá kampaň a proto jsem si řekla, že nic nedám za to, když si ji aspoň prolistuji. Kniha je plná opravdu skvělých typů, jak lze sociální sítě využít v různých odvětvích podnikání, což se v dnešní moderní IT době opravdu velmi hodí.
Jak na sítě shrnuje základní principy fungování sociálních sítí. Ukáže Vám, jak jejich potenciálu využívají úspěšní lidé a jak to můžete dokázat i Vy. Je to kombinace sesbíraných zkušeností, návodů, tipů, rad a doporučení. Knihu bych doporučila každému, kdo sociální sítě využívá pro své podnikání - značkám, firmám, osobnostem. Zkušenějším už možná nepřinese tolik nového, ale je fajn čas od času si všechno zopakovat ;) Kniha je přehledná a obsáhlá, doporučuji.
Knížka Jak na sítě je jakýmsi nástrojem, jak se naučit být úspěšný na sociálních sítích. Knížka obsahuje spoustu názorných příkladů, což velmi oceňuji. Knížka se četla dobře, dala mi spoustu nových námětů a podnětů. Jediné co mi přišlo špatné vyřešené byly poznámky, které autor vysvětlit až na konci knihy, takže když jsem něčemu nerozuměla, musela jsem pořád v knize listovat a to mi přišlo takoví zdlouhavé, kdyby to bylo na dané stránce pod čarou, myslím, že by to bylo lépe vyřešené, ale to je jen můj malý poznatek. Knížka jinak určitě stojí za to.
21/03/2020
Kniha návstěv
Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.
Srozumitelná, inspirativní, svižná.
ZAUJMI - NASLOUCHEJ - VYPRÁVĚJ - VYHODNOCUJ
Dozvíte se, jak fungují jednotlivé sítě a v čem se liší Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn a YouTube. Naučí vás, jak zjistit, jaká je vaše cílová skupina, jaké příspěvky jsou úspěšné, jak s fanoušky komunikovat. Od A do Z si vypracujete strategii, harmonogram a obsahový plán. Kniha vám poradí, jaká data vyhodnocovat a jaké nástroje k tomu využít.
Tuto knihu využijete, ať už pracujete ve firmě a staráte se o její sociální sítě, jste živnostník, bloger nebo jen nadšenec. Je psaná čtivě a zábavně. Velmi oceňuji pěknou, jednoduchou a přehlednou grafiku, která činí z knihy skvělou učebnici pro každého. Doporučuji !
Je to kombinace sesbíraných zkušeností, návodů, tipů, rad a doporučení.
Knihu bych doporučila každému, kdo sociální sítě využívá pro své podnikání - značkám, firmám, osobnostem.
Zkušenějším už možná nepřinese tolik nového, ale je fajn čas od času si všechno zopakovat ;)
Kniha je přehledná a obsáhlá, doporučuji.