Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.
Na...
číst celé
Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.
Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího:
Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali. O autorkách
Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media.
Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.
schovat popis
Recenze
Srozumitelná, inspirativní, svižná.
ZAUJMI - NASLOUCHEJ - VYPRÁVĚJ - VYHODNOCUJ
Dozvíte se, jak fungují jednotlivé sítě a v čem se liší Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn a YouTube. Naučí vás, jak zjistit, jaká je vaše cílová skupina, jaké příspěvky jsou úspěšné, jak s fanoušky komunikovat. Od A do Z si vypracujete strategii, harmonogram a obsahový plán. Kniha vám poradí, jaká data vyhodnocovat a jaké nástroje k tomu využít.
Tuto knihu využijete, ať už pracujete ve firmě a staráte se o její sociální sítě, jste živnostník, bloger nebo jen nadšenec. Je psaná čtivě a zábavně. Velmi oceňuji pěknou, jednoduchou a přehlednou grafiku, která činí z knihy skvělou učebnici pro každého. Doporučuji !
Je to kombinace sesbíraných zkušeností, návodů, tipů, rad a doporučení.
Knihu bych doporučila každému, kdo sociální sítě využívá pro své podnikání - značkám, firmám, osobnostem.
Zkušenějším už možná nepřinese tolik nového, ale je fajn čas od času si všechno zopakovat ;)
Kniha je přehledná a obsáhlá, doporučuji.
Během čtení jsem si dělala poznámky a dokonce už mám vytvořenou i tabulku s harmonogramem, kdy a co budu publikovat na sociálních sítích. V mnoha ohledech mi kniha otevřela oči a namotivovala mě. Poslední část knihy se mi líbila nejméně, ta byla věnovaná trochu větším profíkům v oboru.
Je určitě zajímá, ale asi pro někoho více zapáleného, já jsem se nedokázala začíst, kniha je dost unavovala. Podruhé už bych spíše nekupovala, byla to ode mě unahlena a zbytečná koupě.