Strategický marketing - Strategie a trendy

· Grada

Strategický marketing - Strategie a trendy

414
414
DMOC 495 Kč
Produkt momentálně není dostupný.
Podívejte se na dostupné alternativy.
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším... číst celé 

Nakupte společně

  • Mohlo by Vás také zaujmout
  • Další knihy autora
  • Další zboží nakladatele
  • Naposledy prohlédnuté
  • Podobní autoři

Podobní autoři

Návrh štítků k produktu

Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.

Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.

Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.

K této knize jste navrhli štítky:

    Hodnocení štítků

    Klikněte na štítek, který se více hodí k produktu.

    Nyní následuje 5x hodnocení štítků ostatních.


    Proč nakupovat u nás?

    • Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
    • Levná doprava doslova za pár kaček
    • Spokojení zákazníci známka kvality
    • Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
    • Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
    Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
    Avatar uživatele
    Kniha velmi podrobně vysvětlí problematiku strategického marketingu. Kniha se zabývá tvorbou marketingových strategií a sleduje trendy v této oblasti. Popisuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu. Určeno pro vlastníky firem, manažery, marketingové pracovníky, studenty vysokých škol. Samotná kniha shrnuje základní informace o podstatě, základních rysech a trendech strategického marketingu.
    14/03/2020
    Avatar uživatele
    Publikace "Strategický marketing" umožňuje vhled do strategického plánování a koncipování marketingu. Popis částí a sestavování marketingových plánů včetně jejich vyhodnocování je v knize logicky strukturován a sestaven. Publikace ve svém druhém a aktualizovaném vydání daleko lépe ukazuje strategický marketing nežli první vydání. Publikaci určitě není vhodné využívat jako jediný zdroj, ale je vhodná k doplnění stávajících znalostí.
    7/05/2020
    Váš avatar
    Vybrat si
    Jméno
    Vaše recenze
    0

    Kniha návstěv

    Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.

    Alkohol mohou nakupovat pouze osoby starší 18 let.

    Prosím potvrďte, že Vám již bylo 18 let.