Recenze Strategický marketing - Strategie a trendy

Strategický marketing - Strategie a trendy

Strategický marketing - Strategie a trendy

414 Kč
Zobrazit knihu
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším... číst celé 

Recenze

2
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Avatar uživatele
Kniha velmi podrobně vysvětlí problematiku strategického marketingu. Kniha se zabývá tvorbou marketingových strategií a sleduje trendy v této oblasti. Popisuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu. Určeno pro vlastníky firem, manažery, marketingové pracovníky, studenty vysokých škol. Samotná kniha shrnuje základní informace o podstatě, základních rysech a trendech strategického marketingu.
14/03/2020
Avatar uživatele
Publikace "Strategický marketing" umožňuje vhled do strategického plánování a koncipování marketingu. Popis částí a sestavování marketingových plánů včetně jejich vyhodnocování je v knize logicky strukturován a sestaven. Publikace ve svém druhém a aktualizovaném vydání daleko lépe ukazuje strategický marketing nežli první vydání. Publikaci určitě není vhodné využívat jako jediný zdroj, ale je vhodná k doplnění stávajících znalostí.
7/05/2020