Monika Palatková : Ekonomie

1970

Monika Palatková působí jako generální ředitelka agentury CzechTourism. Na tuto pozici postoupila z pozice ředitelky pro rozvoj. Vystudovala mezinárodní ekonomické vztahy a cestovní ruch na VŠE v Praze. Pracovala jako manažerka pro rozvoj a marketing v CK Fischer a jako manažerka v CzechItu. Věnovala se také pedagogické činnosti, byla vedoucí katedry ekonomiky cestovního ruchu na Vysoké škole obchodní. Monika Palatková je autorkou řady vzdělávacích publikací z oblasti cestovního ruchu, například „Marketingový management destinací“ nebo „Mezinárodní turismus“.

Recenze knih autora


Obrázek knihy
První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo jiné jeho typologii a terminologii. Značná pozornost je věnována i teorii trhu, tedy nabídce a poptávce i ceně v turismu. Další část knihy pojednává o statistickém monitoringu turismu v ČR a zejména o analýze vlivů turismu na národní ekonomiku se zaměřením na ekonomiku ČR a jejich vyhodnocení pomocí platební bila... číst celénce a satelitního účtu. V publikaci jsou dále řešeny základní charakteristiky vývoje a současného stavu turismu ČR se zaměřením na aktivní, pasivní a domácí turismus a spotřební chování účastníků turismu.
22/03/2020
Obrázek knihy
Kniha se zabývá komplexně tématem mezinárodního turismu. První část sleduje postavení cestovního ruchu ve světové ekonomice a mezinárodních ekonomických vztazích. Druhá část je zaměřena na regionální a subregionální rozložení mezinárodního turismu. Třetí část se pokouší o charakteristiku vybraných subjektů mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří nebo hotelových skupin. Kniha... číst celé pro všechny zájemce je přehledně zpracovaná.
15/03/2020
Obrázek knihy
Pro všechny co pracují v cestovním ruchu nebo ho studují. Kniha je zaměřena na management tedy na vedení a organizování.
Najdete zde teoretické i praktické poznatky z daného tématu v oblasti cestovního ruchu. Najdete zde rozebrána témata jako jsou: Právní aspekty činnosti cestovních kanceláří a agentur, Management cestovní kanceláře a agentury - funkční přístup, Management cestovn... číst celéí kanceláře a agentury - procesní přístup, Podnikatelský plán , dále případové studie, analýzy.
11/03/2020