Podnikáte a jste orientováni na služby ? Potom si jistě budete chtít udržet svého zákazníka, což je vždy výhodné. Kniha se zaměřuje na základní pravidla, kterých se vyplatí držet. Pokud prodáváte nějaké produkty, je potřeba je perfektně znát a vědět o nich všechno. Zákazník pro Vás musí být vším a měli byste ho na rukou nosit. Publikace se skvěle čte a má fantastický tah na branku. Opra... číst celévdu výborná kniha.
Kniha se mi dostala pod ruku úplnou náhodou. Jelikož pracuji s lidmi denně, hodilo se mi knihu si přečíst. Mohu říci, že kniha je skvěle napsaná. Jednoduše, stručně, vtipně, srozumitelně a výstižně. Dozvíte se v ní, jak pečovat o zákazníka, jak si udržet zákazníka, jak moc důležité je znát své produkty a v neposlední řadě samozřejmě "vždy" uznat, že má zákazník pravdu. Takže za mě jed... číst celénoznačně palec :-)
Zákazník má vždy pravdu. O tom žádná, jinak se může stát, že ho lehce ztratíte. Je to hlavně o zdravé a chytré komunikaci. Někdo má tyto schopnosti vrozené a další se je prostě musí naučit. Existují jistá pravidla obchodu a pokud budete chtít uspět, je dobré se o nich něco dozvědět. Kniha jich nabízí celkem 50 a určitě Vás zaujmou. Věřte tomu, že Vám časem přinesou jen kvalitní výsledky... číst celé. Žádný propadák se konat nebude.
Pokud jste obchodník, nebo máte jiný vztah se zákazníkem, tato pravidla se Vám budou jistě hodit. Zákazník je totiž velmi důležitý a Vašim úkolem je si ho udržet. A to není tak jednoduché, protože konkurence je poměrně veliká. Publikace Vám nabídne základních 50 pravidel, které byste měli používat. Není to nic těžkého, kniha se čte dobře a uvedené rady fungují v praxi. Dostanete v ní in... číst celéformace, které jsou k nezaplacení.